Російського спецпризначенця Єрофєєва вбили після передачі його Росії




Російський військовослужбовець Віктор Агєєв, взятий в полон в Луганській області, стверджує, що співробітника Головного управління Генштабу Збройних сил РФ Євгена Єрофєєва, також взятого в полон в Україні, вбили після передачі його Росії.

Євген Єрофєєв



Про це він заявив в коментарі російської "Новой газете"
Журналіст Павло Канигін, який відвідав Агєєва в СІЗО Старобільська (Луганська область), переказав свою розмову з військовополоненим:

"Навіть якщо потім колись повернуся в Росію, то що далі?" - запитав мене Агєєв. "Вирішиш сам", - відповідаю я. "А ти чув, що стало з ГРУшником Єрофєєвим, коли він повернувся? - почав Агєєв. - Його просто прибрали. Убили". "Звідки ти знаєш?" - "Я знаю точно. Про це всі говорять: і там, і тут, по цей бік. Всі знають, що з ним це зробили. Тому що говорив зайвого". - "Але це ж пропаганда, так зазвичай залякують на війні". "Ні, - наполягав 23-річний єфрейтор. - Просто так не стали б говорити. Я впевнений. Хоча вже ні в чому немає впевненості ... Я просто хочу, щоб мене витягли звідси".


Нагадаємо, вчора полонений на Донбасі російський військовослужбовець Віктор Агєєв знов заперечував участь збройних сил Росії у війні проти України.

Російського спецпризначенця Єрофєєва вбили після передачі його Росії  Російського спецпризначенця Єрофєєва вбили після передачі його Росії Reviewed by Unknown on 17:56 Rating: 5

Немає коментарів

Post AD