"Народився в Росії і по-українськи говорить гірше за мене" - Саакашвілі заявив, що Клімкін має російське громадянство

Також екс-президент Грузії звернувся до Петра Порошенка, запропонувавши міністра МЗС України, як кандидата на позбавлення громадянства.





Екс-президент Грузії і колишній голова Одеської обладміністрації України Міхеіл Саакашвілі заявляє, що міністр закордонних справ України Павло Клімкін має російське громадянство. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook, передають Патріоти України.

"До речі, Павло Клімкін етнічно не українець, а росіянин, народився в Росії, наскільки я розумію, має там громадянство і по-українськи говорить гірше за мене", - написав він.
ромадянст
"Петре Олексійовичу, ось вам ще один кандидат для позбавлення гПетра Порошенка.
ва, після того, як ви вдосталь скористуєтесь його послугами", - звернувся він до президента 

Як відомо, Саакашвілі приїхав до Вільнюса, де йому запропонували литовське громадянство. Перший заступник голови української Держприкордонслужби Василь Серватюк у Києві заявив, що при спробі перетнути український кордон прикордонники вилучать у Міхеіла Саакашвілі паспорт громадянина України і не впустять його до країни.








Джерело: patrioty.org.ua
"Народився в Росії і по-українськи говорить гірше за мене" - Саакашвілі заявив, що Клімкін має російське громадянство  "Народився в Росії і по-українськи говорить гірше за мене" - Саакашвілі заявив, що Клімкін має російське громадянство Reviewed by Unknown on 20:52 Rating: 5

Немає коментарів

Post AD