"Немножко по-дебильному": "Я не обрізаний. Можу показати", - Добкін "порадував" Гордона (відео)


Одіозний політик заявив, що він є православним і має домішки української та російської крові.


Михайло Добкін. Фото: DonPress.com.



Нардеп від Опозиційного блоку Михайло Добкін в авторській програмі журналіста Дмитра Гордона на каналі "112 Україна" заявив, що є наполовину євреєм.



Відповідаючи на запитання, яким чином Добкін, будучи євреєм, опинився в православній церкві, він сказав: "По-перше, я наполовину єврей. У мене батько єврей, а мама має багато крові: і російської, і української, осетинської. Це по-перше. По-друге, я не обрізаний, можу показати".
"Немножко по-дебильному": "Я не обрізаний. Можу показати", - Добкін "порадував" Гордона (відео)  "Немножко по-дебильному": "Я не обрізаний. Можу показати", - Добкін "порадував" Гордона (відео) Reviewed by Unknown on 10:12 Rating: 5

1 коментар

Post AD