Зробимо падлюку відомою. "Забирай своего героя и идите домой": На Харківщині воєнком виставив за двері героя АТО (фото)





У Краснограді на Харківщині воєнком виставив за двері Героя АТО. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив український боєць, важко поранений під Дебальцевим, Народний Герой України Вадим Довгорук, передають Патріоти України.

Інцидент стався у місті Краснограді.

"Знайомтесь це військовий комісар м. Краснограда, Харьковської обл. п/п-к Кужель!!!! В тому ж військоматі працює і мій бойовий побратим з 3ОПСпП (заступник комісара)!!! Вчора їдучи до Харкова вирішив заїхати до побратима обговорити питання Патріотичного виховання молоді та проект Сила Нації (фізична реабілітація тяжко поранених бійців)!!! Мене побратим запросив до себе в кабінет.... Але при вході черговим сидів сам комісар!!!! Він не захотів нас пропускати до кабінету товариша на прохання свого заступника (мого побратима) вийти познайомитися зі мною він відповів:

цитую: (развелось героев!!! Забирай своего героя и идите домой, покиньте помещения!!!)

Висновок : Ні я ні мій побратим до військомату не потрапили, але була погроза позбавити премії побратима!!!! Як така людина може бути військовим комісаром??????" - написав Вадим.





Джерело: patrioty.org.ua
Зробимо падлюку відомою. "Забирай своего героя и идите домой": На Харківщині воєнком виставив за двері героя АТО (фото)  Зробимо падлюку відомою. "Забирай своего героя и идите домой": На Харківщині воєнком виставив за двері героя АТО (фото) Reviewed by Unknown on 12:32 Rating: 5

Немає коментарів

Post AD