"Глава сім'ї тепер я": син Сущенко написав жалісливі лист Путіну. Фотофакт





Дев'ятирічний син затриманого в Росії українського журналіста Романа Сущенко написав листа президенту РФ Володимиру Путіну з проханням відпустити батька.

Лист опублікував адвокат Марк Фейгін в мікроблозі в Twitter.

"Виходить так, що для моєї мами і сестри, які зі мною в Києві, глава сім'ї тепер я ... Тому звертаюся до вас особисто ... Від вас багато залежить у долі мого батька, і в моїй долі теж. Сподіваюся, що ця історія, завдяки і мого листа, закінчиться і батько повернеться додому. Мені дев'ять років і я один сім'ю не потягну. Так що виручите мене ", - йдеться в листі.

Син журналіста зазначив, що не спілкувався з батьком з моменту його затримання. 



Джерело: obozrevatel.com
"Глава сім'ї тепер я": син Сущенко написав жалісливі лист Путіну. Фотофакт  "Глава сім'ї тепер я": син Сущенко написав жалісливі лист Путіну. Фотофакт Reviewed by Unknown on 21:46 Rating: 5

Немає коментарів

Post AD